| |
| |
|
Inovace a jejich význam pro MSP
ŠTĚRBA, Matěj
Bakalarska prace "Inovace a jejich vyznam pro MSP" pojednava o uloze inovaci v malych a strednich podnicich zamerene zejmena na vyznam inovaci pro jejich dalsi rozvoj. V teoreticke casti bude provedena synteza odborne literatury a dalsich zdroju jako vychodisko pro zpracovani prakticke casti. Teoreticka cast je venovana malym a strednim podnikum, koncepci jejich podpory, uloze managementu v procesu strategie rizeni inovaci, klasifikaci inovaci a strukture financovani inovaci. Druha kapitola se zabyva metodikou, stanovenymi cili a formulacemi hypotez. Treti kapitola pojednava o vysledcich kvantitativniho setreni provedenem ve vzorku vybranych malych a strednich podniku. Dalsi casti je diskuse nad zjistenymi vysledky dotaznikoveho setreni v porovnani s vybranymi vysledky rozsahleho celostatniho setreni mezi malymi a strednimi podniky vybranymi Ministerstvem prumyslu a obchodu. Zaver prace tvori zhodnoceni bakalarske prace v kontextu s vyhledem do pristich let, kterym smerem je mozne se s ohledem na sirsi vyuziti inovaci ubirat.
|
|
Strategie řízení a správy školství v ČR - Národní rada vzdělávání
Straková, Eva ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a komparace již existujících a fungujících Národních rad vzdělávání v zemích Evropské unie a OECD. Práce dále shrnuje dosavadní poznatky o diskusi a realizaci Rady v České republice. Nabízí vhled do historie vývoje správy a řízení školství v České republice od roku 1918 po současnost s přiblížením změn, které nastaly po listopadových událostech roku 1989. Výstupem je návrh koncepce možné budoucí Národní rady vzdělávání České republiky, který je zpracován na podkladě výsledků provedené analýzy.
|
|
Strategie řízení a správy školství v ČR - Národní rada vzdělávání
Straková, Eva ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a komparace již existujících a fungujících Národních rad vzdělávání v zemích Evropské unie a OECD. Práce dále shrnuje dosavadní poznatky o diskusi a realizaci Rady v České republice. Nabízí vhled do historie vývoje správy a řízení školství v České republice od roku 1918 po současnost s přiblížením změn, které nastaly po listopadových událostech roku 1989. Výstupem je návrh koncepce možné budoucí Národní rady vzdělávání České republiky, který je zpracován na podkladě výsledků provedené analýzy.
|
|
Analýza vybraných procesů a jejich řízení ve společnosti RWE
Faiferová, Miluše ; Houška, Milan (vedoucí práce) ; Roman, Roman (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast analýz vnitropodnikových procesů a jejich řízení, detailně analýzy vybraného procesu společnosti RWE, které mohou být pro podnik ohrožující z pohledu nepřiměřeného cyklického nastavení a méně efektního procesu řízení. Diplomová práce si klade za cíl zefektivnit fungování klíčového procesu údržby plynárenských zařízení.
Teoretická část diplomové práce je zacílena na danou problematiku, která je spojena s definicí podnikání, činností společnosti. Dále se zaměřuje na charakterizování procesního řízení, podnikovou strategii, modeluje procesy a popisuje analýzy, které se specializují na témata související s podnikáním a činnostmi podniku.
Praktická část po specifikaci konkrétní společnosti analyzuje vnější prostředí, jež se zaměřuje na konkurenty. V rámci vnitřního prostředí společnosti, diplomová práce provádí analýzu vybraných procesů, řízení, postupů ve spolupráci s analytickou metodou architektury programu ARIS firmy IDS ScheerConsulting.
Získané poznatky jsou shrnuty do konkrétní varianty, navrhovaného doporučení vedení společnosti RWE, kterou je rekonfigurace výrobního procesu údržby a jeho řízení.
|
| |
| |
|
Zajištění kurzového rizika
Klípová, Iva ; Votava, Libor (vedoucí práce)
Práce se zabývá podstatou kurzového rizika, možnostmi zajištění tohoto rizika a analýzou produktů a způsoby zajištění tohoto rizika. Problematika je prezentována na konkrétních příkladech. Dále práce ukazuje vývoj v oblasti zajištění kurzového rizika za poslední roky co do objemu zajištěných finančních prostředků a počtu operací u konkrétní instituce
|